2011 m. gegužės 4 d., trečiadienis

when the spring comes

Akimirkos iš atostogų, atostostogėlių :) Šeip labai linksma istorija su mano akiniais! Kažkada, pavasario pradžioje, buvau nuvykus pas senelį. Jis vietoj sulaužytų akinių pasiūlė man saviškius, kuriuos jis gavo, pirko ar rado, žodžiu pats nepamena iš kur atkasė. Dabar Vuolia jie jau pas mane, taigi juos gavau visiškai nemokamai ir dar, kaip Phoebe (iš Friends) sako, jog daiktai daug įdomesni, kai jie turi istoriją. :)






Taigi mes su Saida negalime atsidžiaugti savo naujais vaikais - Vagabond'ais. Maniškiai margi, saidos juodi. Su šiais batais esame savo svajonių ūgio. Jeeeeei! Mylim, saugom ir didžiuojamės savo batukais. Na, o apie ligą batams reikia rimtai pakalbėti. 1. Kol neįsigijau šių batų, aš  juos sapnuodavau naktimis. 2. Mano draugė brangiems batams taupo pinigus jau amžinybę, kiekviena savaite išgirstu, kiek ji jau priartėjo prie tikslo.  :)                                                                                                                                Batai yra gerai, bet liga jiems nepagydoma...

 Pas močiutė. Ši nuotrauka man primena Velykas, kai su močiute sedėjome balkone, gėrėme kava, o ji man pasakojo, kaip sodinti gėles ir pomidorus :) Patinka man pokalbiai su močiute, ne visada prasmingi ir įdomus, bet iš tiesų svarbūs.
Senelė mūsų jauna
Su džinsais ir tekina
Visuomet ji pirma
Jai pavydi mama
Jai pavydi visa šeima
Štai kokia mano baba :)
Šinšila
Šinšilai pirmas įkvėpimas gryno oro kieme šiais metais :)

5 komentarai: