2011 m. gegužės 3 d., antradienis

the Man the Myth the Legend





Ed Westwick vaikinas, kurį pažinau ir pamilau žiūrėdama 'Gossip girl'. Buvo akimirkų, kai jis mane žavėjo, buvo akimirkų, kai į jį pažiūrėti negalėjau. Net nežinau ar tai gerai, jog šis vaikinas gali sukelti daug teigiamų ir daug neigiamų emocijų,  tačiau žinau viena, jo nepastebėti neįmanoma.





Tik Cristiano Ronaldo dėka aš galiu žiūrėti futbolą. Aš nežinau kas man yra, galbūt aš nenormali or something? AŠ nemėgstu futbolo. Žinau, žinau, žinau, futbolininkai karšti, tačiau fūlė ne mano akims. :) Tačiau aš dievinu tas akimirkas, kai Ronaldo džiaugiasi, jos nepakartojamai gražios. Nors, nemėgstu vyruku saldainiuku, tačiau šis mane traukia.






Chace Crawford - gražus, nerealiai gražus, dieviškai gražus. Jo balsas, kūnas, šypsena verti nuodėmės.




David Beckham ( ir vėl futbolininkas :D ) HOT, HOT, HOT... Mane žavi jo tattoo, net pačiai keista, nes didelės tattoo mane nelabai traukia. Rimtas vyras su nerealia šypsena :)




Justin Timberlake nuostabus atlikėjes ir žavus vyras. Mes dėkingos už jo 'sexy back'. Pripažinkime, akis nuo jo nuleisti sunku. :)









Jake Gyllenhaal mane sužavėjo savo vaidmeniu filme 'Love and other drugs'. Man jis toks mieliakas. O žavi šypsenytė jo veide galėtų mane net nužudyti!!!




Ashton Kutcher - vaikinas dėl, kurio padarytų bet ką, milijonai merginų. Filmuose jis nerealus, tiesiai šviesiai tariant, TOO HOT yra jo antras vardas.





 Rayan Reynolds nuostabus vyras. Kažko daug apie jį pasakyti negaliu, užtenka pamatyti ir viską suprasit. :)



Friend'ai mano :D Nėra nei stebuklingi gražuoliai, nei super duper hot, tačiau jie nerealūs vyrai, kurie nuspalvina mano dienas. :)

Galėjau kažką praleisti, kažko nepaminėti, taigi reikškite savo nuomone :) Galbūt yra dar tokių vyrų, vaikinų, kurie verti vadintis: karštais, gražiais, nerealiais?

7 komentarai:

  1. Prie tavo sąrašiuko pridėčiau dar Leonardo DiCaprio, Zac Efron, Jensen Ackles ir Taylor Lautner :D Pridėjus šiuos būtų tobula ;p

    AtsakytiPanaikinti
  2. Jo, aš ir pridėčiau Zac Afron'ą, Chris Piną, Alex Pettyfer'ą.
    Tikrai, yra daug hot guys.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Ačiū, kad priminėt apie Jensen Ackles, kažkaip pamiršau jį. :)
    Na, o Zac Efron tai hot guy nelaikau, man jis toks mergaičių svaojonių berniukas, vos ne Ken'as or something :D
    Ej, Saida tavo pasiūlyti vyrukai, visai ne vyrukai :( Nuo kada tau tokie baltapūkiai, kūdučiai, kaip Alex Pettyfer patinka?
    O šeip ačiū merginos, kad pas mane į blog'ą užsukat :*

    AtsakytiPanaikinti
  4. Kiekvienos skonis skirtingas :)))Ypač tavo ir mano, bent jau džiaukimės, kad vienos kitos bernus nenuvyliosim. :DDDDDD
    Na, taip, man nedažnai patinka tokie kaip Alex Pettyfer'as, bet kažkuo jis mane labai traukia. :DDDD

    AtsakytiPanaikinti
  5. Na taip, dėl skonio nesiginčijama :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Greta, mūsų skonis šia tema labai sutampa ! :D

    AtsakytiPanaikinti
  7. OMG, visi jie tooooooookie sexai ;D

    AtsakytiPanaikinti