2011 m. balandžio 22 d., penktadienis

PPPPPresents

Halo, Halo, Halo! Kaip laikotės?
Aš laikausi gerai, laiką praleidžiu linksmai! Jeeeeei!
Tai va, man prieš savaitėlę sukako 17. Žinau, žinau, negaliu ir aš patikėti. Kaip bijau pilnametystės, o ji juk jau už metų! Noriu pasidžiaugti, jog manęs draugės neužmiršo ir PASVEIKINO! Buvo labai linksma gauti gėlių, balionų ir kitų mielų dalykėlių :)





Gavau dovanų ir iš svetur :) Pusseserė iš Londono atsiuntė Marc Jacobs kvepalų, kuriais aš labai džiaugiuosi, tokie smagios išvaizdos ir nuostabaus kvapo :)

3 komentarai:

  1. SVEIKINU, kad ir pavėluotai ;D nebijok tos pilnametystės, ne metuose esmė. va man greit 20, o ką aš, vaikas ir tiek ;D

    AtsakytiPanaikinti
  2. As taip pat paveluotai, bet patys didziausi ir silciausi sveikinimai!! :))

    AtsakytiPanaikinti