2011 m. kovo 15 d., antradienis

Antradienis

Nusprendžiau pasigirti:) Štai kaip šauniai atrodo mano tvarkaraštis. Žinoma, kaip visada sesė klausia, kas čia per nesąmonė? Kam ji reikalinga? O šįkart visą šį reikalą paaiškinau paprastai: šis tvarkaraštis man primena ne kokia diena rytoj, ne kokios pamokos manęs laukia, o primena taj kas man padeda pakelti akis į pamokų tvarkaraštį ir nusišypsoti. Tai va, patariu ir jums tokių dalykėlių prisigaminti, iškart nuotaika pakils, pradėsi savimi didžiuotis manydama oj, kokį aš didelį darbą šiandien atlikau :)
Na,o pamokas ruošti man šiandien tikrai nebuvo sunku. Kaip matote kašariukas visada pasiruošęs padėti, kitaip sakant ištiesti pagalbos ranką :) Štai taip mes mokomes rusų, visi drauge :)

2 komentarai:

  1. Ooo, prisimenu kaip šitą košmarišką rusų temą ėjom mokykloj :DD

    AtsakytiPanaikinti
  2. Kai rusų nemėgstu, man visos tos temos košmariškos :DDD

    AtsakytiPanaikinti